Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Trade Relations between Colombia and the Czech Republic
Lukeš, Nataly ; Daza Aramayo, Lourdes Gabriela (vedoucí práce) ; Zajíček, Miroslav (oponent)
The goal of this thesis is to determine and analyze trade relations between the Czech Republic and Colombia and to identify concrete business opportunities among them. the sub goals include the comparison of macroeconomic, political and socioeconomic indicators, analysis of the trade flows of goods, to identify the top 10 products and to determine the competitive advantage of both countries by using Porter's model of national competitive advantage. Finally several business opportunities are identified and each of them is described in more detail. The used methods are description, analysis and comparison of data from the Trademap webpage, World Bank and official records and reports from both countries trade ministries.
Exportní strategie ČR se zaměřením na Maroko
Slezáková, Lucie ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Neumann, Pavel (oponent)
Cílem diplomové práce je charakterizovat exportní strategii České republiky pro období 2012-2020 a zhodnotit, zda je Maroko právem zařazeno mezi zájmové země definované touto strategií. První část práce obsahuje teoretické vymezení pojmů, především popisuje jednotlivé teorie mezinárodního obchodu. Druhá část se věnuje vysvětlení pojmu obchodní politiky a vývoji exportní politiky České republiky. Ve třetí části je charakterizováno Marocké království se zaměřením podnikatelského prostředí. Stěžejní část práce analyzuje obchodní příležitosti pro české exportéry v Maroku.
Analýza podnikatelských příležitostí v Ghaně
Lacinová, Ivana ; Pavlík, Petr (vedoucí práce) ; Vošta, Milan (oponent)
Diplomová práce se zabývá podnikatelskými příležitostmi v Ghaně. Práce je rozdělena do třech nosných kapitol. Ve stručné úvodní kapitole jsou vymezeny základní charakteristiky ghanského trhu. Dále následuje stěžejní analytická část práce, kde je nejprve vypracována PEST analýza s rozborem a praktickými radami na základě zkušenosti autorky, poté je sestavena SWOT analýza z pohledu ČR a pozornost je věnována i obchodní spolupráci Ghany s Českou republikou. V závěrečné kapitole jsou konkrétně vytyčené oblasti podnikatelských příležitostí v Ghaně. Cílem práce je vymezit podnikatelské příležitosti v Ghaně a co nejlépe charakterizovat odlišnosti tohoto trhu, které jsou zásadní pro investorovo rozhodnutí, zda na trh vstoupit.
Business opportunities on the fair trade market in France
Ducruix, Charles-Andre ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Collin, Paul Marc (oponent)
Cílem práce je nalézt různé podnikatelské příležitosti na francouzském trhu "fair trade". Fair trade, který vznikl v polovině 20. století, je zaměřen na zlepšení obchodních relací výrobců. Od začátku 90. let, fair trade ve Francii silně vzrostl a obchodníci se o něj začali zajímat. Nyní lze identifikovat tři základní součásti tohoto růstu: uvedení nových produktů fair trade na trh, rozvoj nové distribuční sítě a rozšíření cílových skupin (velký potenciál mají skupiny "mladí lidé" a "podniky"). Nicméně je nutno kriticky analyzovat některé faktory tohoto úspěchu -- například je nezbytné zaměřit se na komunikaci nebo maximalizovat to, jak je výrobek "vidět" na prodejně.
Opportunities For Turkish Companies in CEE
Okumuş, Andaç ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Zamykalová, Miroslava (oponent)
Tato práce je zaměřená na turecké společnosti v střední a východní Evropě, země jako je Maďarsko, Česká republika, Polsko, Slovenská republika a Rakousko. Cílem této práce je poskytnout důkladné pochopení ekonomické situace v jednotlivých zemích s náhledem do makroekonomických ukazatelů, přímých zahraničních investic a zahraničního obchodu danné země. Každý rozbor země obsahuje její silné a slabé stránky, hrozby a příležitosti, se kterými se potýká potencionální turecký investor, z kterých může těžit a s kterými se konfrontuje. Aby bylo možné toto provést byla použita dostupná literature, ze které se získaly aktuální informace. Odvozené poznatky jsou zahrnuty v závěru této práce.
Podnikatelské, ekonomické a kulturní zvláštnosti Aljašky
Šimková, Romana ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Klosová, Anna (oponent)
Cílem této práce je přiblížit, definovat, analyzovat a popsat kulturní, ekonomické a podnikatelské prostředí Aljašky. Práce se ve třech kapitolách postupně věnuje všem těmto prostředím. V první kapitole se věnuji kulturnímu prostředí Aljašky. Ve druhé kapitole blíže definuji a popisuji ekonomické prostředí Aljašky. Popisuji zde hlouběji ekonomické prostředí Aljašky a v druhé části této kapitoly se věnuji dvěma nejvýznamějším průmyslům na Aljašce. Ve třetí kapitole se zabývám podnikatelským prostředím na Aljašce. Na konci této kapitoly přibližuji podnikatelské příležitosti na Aljašce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.